Lördagen

Hej igen, hade en sådan bra lördag!
Vid lunchtid åkte jag och Bella till Ica för att handla inför kvällens middag. Vi fick med oss massa gott hem och vid kvällstid när Amanda hade kommit hem från sin utbildning satte vi igång med middagen! Det blev kycklingfilé fylld med mozzarella, rotfrukter o potatis, en god sallad med vattenmelon o fetaost tillsammans med valnötter. Vi hade även beasås till och god dryck! Till efterrätt gjorde jag chokladpudding med hallon och färska blåbär. Sedan till avslut åt vi chips, vattenmelon och godis. Hade en perfekt lördag tillsammans med mina bästisar! Bland det mysigaste man kan göra är att laga middag ihop!

Morgonmys

Godmorgon, sitter just nu och äter frukost. Känns skönt att bara vara hemma! Vakna upp sent, äta frukost sent och det bästa med morgonen är att mysa med Viggo! Idag ska jag bara ta det lugnt. Äta med familjen, kolla på serier och vila.. Kanske plugga lite om jag orkar, känner att min förkylning är påväg tillbaka.. Inte så bra kanske!
Men annars mår jag toppen och har haft en sådan bra helg!
Skriver mer om gårdagen sen! Puss!

En minnesvärd resa

Detta var den sista delen utav mina kamerabilder, precis som Antibes så tog jag väldigt många mobilbilder vilket gör att man ibland glömmer av kameran! Fick i alla fall några fina kort! Alla bilderna som är i detta inlägget är från sista kvällen där vi gick ut och åt och sedan festade vi ända tills solen gick upp. Vid 6 på morgonen var vi hemma och vid 8 gick bussen till Palma aeropuerto... Dagen vi lämnade Magaluf var riktigt regning.

Har i alla fall haft en grymt bra resa tillsammans med 3 underbara tjejer! En resa som kommer att göras om nästa år igen. Då hoppas jag verkligen att all hosta och sjukdom håller sig borta då det var något som fördärvade resan ganska mycket. Håll er borta från aircondition, billig sprit och isbitarna som man får på restauranger.. Behöver inte vara därför vi blev sjuka, men det var vad vi tror och hört. Sedan får man extremt lite sömn så imunförsvaret dras ju ned automatiskt!
Värt med festresa? ABSOLUT!

Tjejmiddag

Godmorgon! Har inte bloggat på ett bra tag så jag tyckte att det var dags!
Min skolvecka har varit jätte bra, en bra start och ett bra slut! Igår påbörjades helgen med tjejmiddag hos Issa! Det var jätte trevligt och hur kul som helst att få träffa alla igen! Magnum, Julia, Jossi, Linnea och Jennie var där. Vi åt thai och god efterrätt! Vid elva drog tjejerna ut medans jag åkte hem tillsammans med Fredrik! Suger att jag inte är 18 än men det är inte långt kvar.. Trots att jag vinkade av tjejerna vid bussen hade jag en grymt rolig kväll med mycket skratt, god mat & dryck! Avslutade ju kvällen på bästa sätt tillsammans med min prins! Vaknade upp bredvid honom och åt frukost. Nu är jag hemma medans Fredrik jobbar.. Jag ska ta det lugnt nu men sedan ska jag träffa Bella och Amanda för middag ikväll! Kommer bli en toppen lördag! Hoppas ni får desamma!

Det är ett paradis

En super mysig restaurang längst strandpromenaden hette Ibizza, där spenderade vi några kvällar!
På Issas födelsedag åkte vi in mot Palma och åt middag!
Fina Magnum!
Födelsedagsbarnet själv!
Riktigt riktigt gott!
Middag på G!
Snygga!
Bästavännen, så vacker!
Här har vi lite blandade bilder.. Vissa av bilderna kommer ifrån när Issa fyllde år då vi åkte in till Palma och åt på en riktigt fin restaurang. Hennes föräldrar betalade så vi valde ut en riktigt fint ställe!
På torsdagen hade vi biljetter till Europas femte stösta nattklubb - Bcm. Eftersom att varje kväll spenderades på Grabbarna Grus så tyckte vi att lite förändring inte skulle skada. Vi betalde 45 euro för att se Showtek, free bar, foam/colourparty men det blev inte riktigt som vi hade väntat oss.. Hade en riktigt bra kväll även om det inte riktigt var som vi hade väntat oss. Kan ju säga att vi kände oss rätt så blåsta på pengar, men bortsett från det så var Bcm en riktigt najs klubb med bra musik (dök ens Showtek upp?) och stor yta. Om man jämför med GG så var det så mycket större! Men bättre vet jag tyvärr inte, hade en grymt rolig kväll tills det var dags att dra hemåt...

Magaluuf

Första dagen i Magaluf spenderades på en restaurang, vi åt lunch och tog varsin drink! Sedan begav vi oss mot stranden!
På kvällen gick vi till en super mysig restaurang och åt våran första middag, riktigt underbart var det!
Fina Amanda och Julia!
Förkrök innan första utgången!
Jag tror detta var andra kvällen, mina tjejer!
Älskar er!
Middag innan förkrök och utgång vid stranden!
I väntan på maten..
Vackra Julia!

Magaluf, ja herregud vad ska jag börja? En riktigt härlig, rolig och helt jäkla underbar resa med 3 utav mina absolut finaste vänner jag har! Resan var fylld utav massa massa skratt, god mat, god dryck, festande, härliga dagar, bad och sol. Kan inte riktigt sammanfatta resan, men en festresa är verkligen något som alla ska göra med sina vänner! Friheten att vara utan sina föräldrar med sina bästavänner utomlands kan vara bland det bästa jag gjort! Bortsett från allt festande så får man träffat nytt folk, uppleva en ny stad, massa god mat och bara allmänt härliga dagar. Bortsett från allt det posetiva med våran resa så blev vi väldigt sjuka.. Jag missade totalt 3 utgångar vilket sög, bokstavligt. Jag kan ångra det så mycket nu efteråt men det fanns inget att göra när febern, hostan, huvudvärken och halsontet tar över. Vi gjorde det bästa utav situationen. Ena kvällen så satte jag och Issa oss på en Beach club och tog varsin drink medans Amanda och Julia festade på. Andra kvällen hade vi lite ansiktsmask med frukt, godis och kakor. Kanske inte det man vill göra på en festresa.. Men vi hade inget val. Kommer skriva mer om resan efter varje bildinlägg! Puss!

Första riktiga skoldagen

Hej på er! Då var första riktiga skoldagen över och jag har haft en riktigt bra dag faktiskt! Så nöjd över mina val nu i trean! Första lektionen var företagsekonomi vilket var otroligt skoj! Sedan hade vi filosofi som också är nytt, vi har även psykologi denna terminen med en ny lärare. Alla tre kurser verkar verkligen intressanta, speciellt företagsekonomi! Vid fem åkte jag hemåt och spenderade lite tid med min mamma och nu sitter jag och väntar på att Fredrik ska möta upp mig så att vi kan gå hem till honom och kolla på Paradise. Har haft en bra tisdag faktiskt och morgon dagen kommer säkert bli lika bra! Hoppas ni får en fin kväll, puss & kram!

Antibes dernière partie

Detta är den sista delen utav mina foton från min kamera, jag är väldigt förvånad utav hur få bilder jag har tagit.. Jag tog många bilder med mobilen, men så blir det ibland när mobilen är enklare att ta med.. Jag hade i alla fall en riktigt härlig vecka i Antibes! Staden är lite för alla kan man säga, det är väl ingen direkt partystad även om Juan Le Pins bjuder på ett fartfyllt nattliv med barer oså.. Man kan inte jämföra det med Magaluf direkt.. På tal om Magaluf så kommer självklart bilder från resan upp på bloggen inom kort! Ikväll kanske? Kram på er!

Första dagen på veckan

Hejsan! Just nu är jag i skolan, vi har ingen riktig skoldag idag. Schemat startar inte förrens imorgon vilket är skönt!

Min helg har varit bra! Träffade Bella i fredags, vi hade en jätte mysig fredag ihop, senare mot kvällen åkte vi till havet och kände verkligen hur hösten var påväg.. På lördagen sov jag ut och på kvällen åt jag ju middag som jag berättade för er! Igår gjorde jag lite nytta hemma och senare på kvällen kom Fredrik och vi grillade tillsammans med min familj hemma hos våra grannar. Sedan åkte jag och Fredrik hem till mig, det var jätte mysigt att bara ligga och mysa tillsammans med min prins medans det öste ner på utsidan!

Efter skolan ska jag hem och äta, sedan ska jag träffa Ulrika och sen spendera kvällen o natten hos Fredrik! Hoppas ni får en bra start på eran vecka!

Antibes la troisième partie

Antibes seconde partie

Lördagsmys

Nu drar jag iväg tillsammans med Amanda och Jossi för att köpa massa gott till kvällens middag! Robin som vi träffade i Magaluf kommer att vara där, tillsammans med Julia, Issa, Gabriella, Lizel och Linnea! Kommer säkert bli hur mysigt och bra som helst! Puss!

Anitbes la première partie

Om jag ska sammanfatta resan lite kort så kan jag berätta för er att vi hade en jätte mysig resa trots att hotellet inte blev som vi hade förväntat oss. Anitbes är en jätte mysig gammal stad med mysiga restauranger, butiker och med en stor marknad varje tisdag och torsdag. Strandpromenaden var super härlig och stranden som vi bodde 500m ifrån var bra! Vi bodde mellan två städer - Antibes och Juan Le Pins. Vi spenderade mer tid i Antibes då vi tyckte det var mysigare. Juan Le Pins var mer shopping och "storstad" vid havet. Lite modernare stuk på det hela! Dom flesta bilder som jag kommer visa kommer från Antibes. I alla fall, hade en riktigt mysig vecka i Antibes tillsammans med familjen. Kommer berätta mer om resan!

Lördag

Våran nya familjemedlem Viggo, Zekes son!

Heej på er, hur mår ni? Jag mår bra, har fortfarande kvar min hosta från Magaluf! Febern kommer och går men annars är det bra! Haft en underbar sommar, och såklart ska ni få se bilder! Dom första bilderna från Antibes kommer upp idag!
Hoppas ni alla mår bra och får en bra helg! Jag ska nu äta lunch, duscha, städa mitt rum och senare träffa tjejerna och äta middag! Puss på er!

Tillbaka från sommarlovet!

Heeej, 9 dagar sedan nu! Jag hoppas ni mår tippen bra, ikväll ska jag dra igång med bloggandet ikväll! Ska redigera bilder från Antibes & Magaluf! Kommer bli kul! Puss!

PARADISE PICTURES

MAGALUF

HEEJ! Sorry för sämsta uppdateringen men direkt efter Frankrike resan spenderade jag massa tid tillsammans med min prins, vänner och familj innan Magaluuuuf!
Första kvällen avklarad och herregud vad underbart det är här!! Vi lever livet och det är bara andra dagen idag, underbart!
Vi sitter just nu och äter vid stranden, en super mysig restaurang! Vi ska strax gå iväg och köpa biljetter till en färgfest ikväll!
Idag har vi varit vid poolen och chillat, senare i eftermiddag ska vi ner till havet! Jag har det helt underbart här med mina tjejer men tyvärr kommer bloggen inte vara prio ett då jag lever livet här nere! Hoppas i alla fall att ni har det hur bra som helst! Massa pussar o kramar!

HEJ

HEEJHEEJ! Hur mår ni? Jag mår toppen här i Antibes! Berättar mer om hela resan när jag kommer hem imorgon! Sitter just nu på en restaurang och äter vår sista middag här i Antibes! Veckan har gått väldigt fort och varje dag har varit super fin! Ätit god mat, fint väder, shopping, sol, bad och massa annat fint! Imorgon vid halv tre landar vi i Göteborg. Som jag längtat efter min Fredrik, mina vänner, djur och min säng! Borta bra men hemma bäst! Hoppas ni har haft en toppen bra tid nu när jag varit i France! Hör av mig imorgon! Puss