Magaluuf

Första dagen i Magaluf spenderades på en restaurang, vi åt lunch och tog varsin drink! Sedan begav vi oss mot stranden!
På kvällen gick vi till en super mysig restaurang och åt våran första middag, riktigt underbart var det!
Fina Amanda och Julia!
Förkrök innan första utgången!
Jag tror detta var andra kvällen, mina tjejer!
Älskar er!
Middag innan förkrök och utgång vid stranden!
I väntan på maten..
Vackra Julia!
 
Magaluf, ja herregud vad ska jag börja? En riktigt härlig, rolig och helt jäkla underbar resa med 3 utav mina absolut finaste vänner jag har! Resan var fylld utav massa massa skratt, god mat, god dryck, festande, härliga dagar, bad och sol. Kan inte riktigt sammanfatta resan, men en festresa är verkligen något som alla ska göra med sina vänner! Friheten att vara utan sina föräldrar med sina bästavänner utomlands kan vara bland det bästa jag gjort! Bortsett från allt festande så får man träffat nytt folk, uppleva en ny stad, massa god mat och bara allmänt härliga dagar. Bortsett från allt det posetiva med våran resa så blev vi väldigt sjuka.. Jag missade totalt 3 utgångar vilket sög, bokstavligt. Jag kan ångra det så mycket nu efteråt men det fanns inget att göra när febern, hostan, huvudvärken och halsontet tar över. Vi gjorde det bästa utav situationen. Ena kvällen så satte jag och Issa oss på en Beach club och tog varsin drink medans Amanda och Julia festade på. Andra kvällen hade vi lite ansiktsmask med frukt, godis och kakor. Kanske inte det man vill göra på en festresa.. Men vi hade inget val. Kommer skriva mer om resan efter varje bildinlägg! Puss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0