Tjejmiddag

Godmorgon! Har inte bloggat på ett bra tag så jag tyckte att det var dags!
Min skolvecka har varit jätte bra, en bra start och ett bra slut! Igår påbörjades helgen med tjejmiddag hos Issa! Det var jätte trevligt och hur kul som helst att få träffa alla igen! Magnum, Julia, Jossi, Linnea och Jennie var där. Vi åt thai och god efterrätt! Vid elva drog tjejerna ut medans jag åkte hem tillsammans med Fredrik! Suger att jag inte är 18 än men det är inte långt kvar.. Trots att jag vinkade av tjejerna vid bussen hade jag en grymt rolig kväll med mycket skratt, god mat & dryck! Avslutade ju kvällen på bästa sätt tillsammans med min prins! Vaknade upp bredvid honom och åt frukost. Nu är jag hemma medans Fredrik jobbar.. Jag ska ta det lugnt nu men sedan ska jag träffa Bella och Amanda för middag ikväll! Kommer bli en toppen lördag! Hoppas ni får desamma!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0