Sushi

Heeejsan, min dag har varit lite upp och ner.. Efter en riktigt mysig kväll med min kärlek, Lisa, Simon och Gillis framför Paradise Hotel och tacos vaknade jag upp med ett mindre bra humör.. Mådde illa och hade huvudvärk. Skippade första och sista lektionen för att jag mådde så dåligt, men nu mår jag så mycket bättre! 
Igår var ju jag och Ulrika och handlade innan jag åkte in till stan tillsammans med Fredrik.. Vi handlade ingredienser till sushi som vi lagade idag hemma hos Caroline. Jätte mysigt att sitta ute på altanen tillsammans med Affi och Hampus, jag och Ulrika bjöd på sushi som sagt och det var så otroligt gott va? Jätte kul att göra egen sushi, rekommenderar!!! Nu ska jag sova, tror det eller ej.. Klockan är nio men jag ska sova, som jag längtat! Dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0