Onsdag

God kväll, ett tag sedan? Aa, bloggsuget stannar inte riktigt kvar tycker jag.. 
Det var i alla fall måndag igår, då min fina syster Saga gyllde 16 år! Herregud vad tiden ska gå fort då, hon kommer ju alltid vara min lilla lilla syster men 16? Var inte jag 16 för inte så längesedan? - Jo!
I alla fall, firade henne med middag, tårta och presenter. Hon blev jätte nöjd över din födelsedag vilket glädjer mig jätte mycket! I samband med hennes dag träffade jag även Magnum, vi åkte till graven där hon inte hade varit, där satt vi och pratade en bra stund tills vi bestämde att vi kunde övernatta i farmor & farfars hus (dom är fortfarande i Alicante), men det blev inte som vi hade tänkt.. Tänker inte berätta detaljerat vad som hände men efter några riktigt obehagliga grejer bestämde vi oss istället för att övernatta hos henne istället. Vi bäddade ner oss och kikade på ph och pratade massor, länge sedan jag och Magnum fick egen tid ihop så det var super mys! 
Bella bjöd på frukost!

På morgonen  åkte hon till skolan medans jag åkte till Bella och blev bjuden på frukost, super mys!! Åkte sedan till skolan och avslutade min tisdag tillsammans med min prins!
Idag däremot har det varit en helt normal onsdag. Nu ska jag plugga lite FEK (företagsekonomi) och sedan kolla på Paradise Hotel, själv för första gången.. Man blir ju inte lagom sällskapssjuk när man sover borta varje natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0