Min kärlek



Godmorgon! Hade ni en bra lördag? Jag hade en sådan bra dag! Efter att jag och Bella hade ätit pannkakor ute på altanen hos farmor & farfar njöt vi utav det underbara vädret. Gick ner till en damm som ligger alldeles vid huset och fotade lite, hur härligt och skönt som helst var det! Vid sex var jag hemma och hämtade den sista packningen innan jag åkte tillbaka till huset och fixade lite! Mötte upp Fredrik på Ica och handlade mat till vår middag, det var så underbart mysigt och gott!! Kunde inte haft en bättre kväll. Vi lagade en wok med kyckling, nudlar och grönsaker. Det var jätte kul att laga mat ihop även om det var Fredrik som stod för det mesta.. Sådan wifey är han, man kan tro att han är tjejen i förhållandet ibland! 
Vi hade i alla fall en fantastiskt bra kväll, nu är jag dock själv i huset och ska städa innan jag åker hem för att fira morfar med kräftskiva! Skriver sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0