Jobbig dag

Hej, har haft en riktigt jobbig dag idag så jag återkommer med bloggandet imorgon! Det var 7 månader sedan Caroline dog igår så det har varit en psykiskt jobbig dag som jag faktiskt behövt kämpa mig igenom.. 
Fick ett underbart bemötande av min älskade pojkvän när jag mådde som sämst förut, han hade köpt gott till mig och skrivit lappen ni ser ovan. Tänk att en person kan få en att må så bra. Jag vill tacka Fredrik men även mina fantastiskt fina vänner som stöttar mig oavsett. Ni får mig att fortsätta kämpa för dagar som dessa när man mår som sämst. Ni påminner mig om att det finns ljus, lycka, kärlek och glädje även om det är extremt svårt att se allt detta när man mår som sämst. Men NI hjälper mig och det kommer jag vara evigt tacksam för tills jag förenas med Caroline  i himmelen bland änglarna!
Ta hand om varandra och ta inget för givet!

Kommentarer
Postat av: Julia berg:))

Du är så stark, fina Disa! <3

Svar: Tack fina du <3
Disa Thorsson

2014-09-25 @ 23:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0