Helgen börjar bra


Heej, blir ett litet nattinlägg nu innan sängen för att jag har glömt av bloggen (som vanligt..) 
Efter skolan åt jag tillsammans med Emelie och sedan gick vi runt i butiker tills det var dags att åka hem! Vid sju var jag hemma och då hade mamma dukat upp massa italiensk plockmat vilket satt perfekt! Lite spontant senare in på kvällen träffade jag Bella och vi hade en super mysig myskväll! Älskar att bara kunna träffa min tjej och bara snacka om livet - på en fredag! Utan att ha ångest över att fredagen går åt spillo! Det gjorde den verkligen inte!

Imorgon väntas massa småsaker som ska göras och på kvällen ska jag på lite födelsedagskrök, mingel hos Julia! Hon fyller nämligen 18!!! Som jag gör om 6 dagar, ÄNTLIGEN! Som jag väntat alltså.. 
Nu ska jag bädda ner mig och sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0