HEJ







Hejsan, lovade er massa blogginlägg men så blev det inte.. Bloggen är tyvärr inte prio ett och inspirationen är inte på topp tyvärr. Men det jag kan meddela er är att min dag har varit jätte bra, vaknade brevid min kärlek imorse och sedan har dagen bara varit bra! Sista lektionen var inställd så jag gick bara från 8-11, sjukt skönt! Åkte hem och fick gjort massa sysslor som städ, tvätt och plugg gjort. Bakade även och satt ute i solen och njöt! Höstsolen är så underbar!

Nu ska jag strax sova efter lite hemmaspa! Badat bubbelbad, haft ansiktsmask och legat på spikmattan. En underbart skön kväll och imorgon är det fredag! Underbart!! 
Hoppas ni har haft en bra dag ni med, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0