Baka med bästis

 
Min otroligt vackra vän, som jag älskar dig! ♥
Heej på er, jag har haft en jätte bra helg!
I fredags träffade jag Fredrik och senare på kvällen myste jag kvällen ut tillsammans med Bella. Igår kom Ulrika till mig vid två och bakade bullar. När vi hade bakat klart åkte vi hem till Carolines familj - Affi och Hampus. Vi tog med oss några utav bullarna dit och bjöd på, det var ju faktiskt kanelbullensdag! Vi spenderade kvällen ihop med dom tills klockan blev 10 och det var dags att dra sig mot Fredrik. 
Sov hos min prins inatt och har även varit med honom hela dagen. Vi pluggade lite men om vi fick något plugg gjort är en bra fråga.. Vi gick i alla fall en jätte mysig promenad i höstsolen, hade en riktigt bra söndag tillsammans med min kärlek!
 
Nu däremot är jag hemma och ska strax ladda upp för lite TVD!! Ny säsong, helt sjukt hur fort det har gått!! Ska i alla fall mumsa i mig det sista godiset jag har kvar och kika på den första episoden! Hoppas ni haft en bra helg, imorgon väntas en ny vecka! Godnatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0