Art Garden Spa

































Godmorgon! Vill bara börja detta inlägget med att säga att jag har haft en sådant bra lov!! Detta är verkligen ett av få lov som har varit såhär bra. Alla lov är ju bra på sitt sätt men detta har varit speciellt!

I alla fall, gårdagen.. Gårdagen var så underbart skön! Jag Amanda och Bella spenderade hela dagen på Art Garden Spa och det var så otroligt avslappnande och skönt. Njöt utav varje  sekund. Vi badade i olika pooler, badade i bastu med olika dofter. Fotbad, ansiktsmask m.m 
Vi drack te och åt frukt, slappade i fyra timmar i sträck. Direkt när jag kom hem somna jag på en gång.. En dag med spa var underbart!! Art Garden Spa rekommenderar jag strakt!! 

Idag ska jag träffa Bella, vi ska ha lite mys nämligen. I eftermiddag ska jag träffa min kärleeeek!! Som jag längtat efter honom, ska äntligen få krama och kyssa honom! 
Nu ska jag ta på mig och påbörja denna dagen! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0