Onsdag

Godmorgon, just nu ligger jag hemma hos Fredrik! Dock är han i skolan men eftersom att jag böörjar 13.50 idag så ligger jag här och passar på att blogga lite..
Efter en veckas lov så var det dags att vara tillbaka i skolan i måndags. Dagen var väldigt tråkig då två lektioner var inställda.. Men det slutade med att jag och några tjejer från klassen åt lunch på Vapiano istället. När jag kom hem från skolan var det alldeles mörkt. När jag slutar fem på sena veckor så börjar nu mörkret komma.. Nu saknas bara julbelysning! Ser fram emot julen så mycket!

I alla fall, sov hos Fredrik måndag till tisdag vilket var mysigt. Vi var ute och promenera och fick lite plugg gjort. Igår när jag vaknade upp mådde jag jätte illa och hade ont i magen. Stannande hemma från skolan och åt god brunch med Fredrik istället. Senare kom Jacob och hela eftermiddagen spenderades utav plugg. 
 
Idag där emot väntas skola och sen ska jag hem och jogga. Det lär vara mörkt när jag kommer hem så det kommer bli mysigt! Jag hoppas ni har fått en bra start på eran vecka! Massa kramar till er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0