(Fri)day

 
Här är tre bilder från i onsdags när jag och Julia var på 200-dagars fest för Donner & Ingrid. Var även där med dom gamla killklasskompisarna, Fredrik och hans vänner! Super kul!!

Heej, sitter just nu i skolan med mitt gymnasiearbete och jobbar! Om 20 minuter är det helg vilket ska bli så himla skönt för min del. Idag var tanken att dra ut men så blir det tyvärr inte då min hals är riktigt tjock.. Har känt hela veckan att jag har haft en förkylning på gång men idag var första dagen som jag känner att det inte är bra. Men en tacomiddag med mina tjejer ska jag i alla fall med på även om dom ska ut sen.. Riktigt tråkigt att känna sig sjuk när helgen är här men det är helt okej när man ändå ska sitta med massa plugg. Det väntas även andra planer, lite roligare planer dessutom! Massa kramar, hörs sen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0