Hemma från skolan

Hej på er, idag är jag hemma och vilar upp mig. Förkylningen har blivit värre över natten så jag valde att stanna hemma.. Jag har en uppgift i sociologin som jag måste lämna in idag så jag kommer sitta fastklistrad vid datorn ända tills ikväll tyvärr. Vill fått denna inlämningen gjord så att jag kan fokusera på en uppgift i kommunikationen och sedan NP matte. Är så fruktansvärt nervös då mitt betyg hänger på detta provet, har nämligen fått underkänt på två delar så jag måste få godkänt på dom två delarna (om dom nu kommer) annars blir det inte så kul..
Jaja nog om skolan, det tar upp ens liv tillräckligt! Jag ska i alla fall skriva klart min uppgift sedan ska jag hem till farmor och farfar och städa deras hus, som jag alltid gör när dom är i sitt hus i Alicante. Farmor fyller även 71 år idag! -Grattis på födelsedagen! ♥ 
Senare ikväll ska jag träffa Issa, det ska bli kul! Ha en fortsatt fin fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0