Ta tag i skolan



Hej på er! Dagarna rullar på och det blir bara varmare och varmare! Är så glad att vi går mot ljusare tider, hade aldrig klarat av dagarna om vi gick mot vintern.. Hade en helt normal måndag, vid lunchtid köpte jag och Jennifer med oss lite gott och satte oss vid kanalen istället för att gå till bamba. Man njuter ju definitivt mer utav dagarna nu! Även om jag har varit sjukt trött idag så har jag haft en bra måndag. Men tyvärr är den inte över..

Efter allt som har skett med Caroline har jag fått skjuta upp allt som har med skolan att göra. Jag har ju inte haft någon ork till varken plugg eller träning.. Jag börjar sakta men säkert ta tag i plugget, men eftersom att det är så mycket tappar man lätt fokus och intresset. Jag är i alla fall sjukt tacksam över allt stöd jag fått utav mina lärare. Jag har fått skjuta upp en hel del, vilket har varit fullt förstående för dom. Skolan är ju något som sätter mest press på oss ungdomar idag, så såklart har jag mått dåligt över skolan också, utöver allt annat.. Skolan har absolut inte varit viktig för mig den senaste månaden, det har känts meningslöst och orimligt. Idag ska jag för första gången försöka plugga. Har ett spanska prov och ett mattetest på onsdag som jag ska klara av. Sedan har jag lite annat också, men det får jag ta som de kommer. 
Hoppas ni får en fortsatt trevlig måndag, ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0