My sunshine





Hejsan! Ska försöka blogga lite om min gårdag.. Åkte in till stan med Bellisen och hade det super mysigt! Vi åt thai, gick runt och strosade i butiker och avslutade eftermiddagen med frozen yoghurt vid kanalen! På kvällen sen så träffades vi några stycken från gamla klassen hos Bella! Snackade gamla minnen och hade det riktigt kul faktiskt! 
Även om jag har bra dagar så går det inte en sekund utan att jag tänker på Caroline! Men jag ska försöka börja blogga så gott jag kan. 

Strax ska jag möta upp Jennifer och gå promenad med henne, kommer bli perfekt! Behöver komma ut i solen och röra på mig, och det blir väl perfekt med Jennifer då? Har lite andra planer idag också, men dom kan jag berätta för er sedan! Hoppas ni får en fin dag, ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så fantastisk Disa, verkligen stark! Vet inte själv hur jag skulle klara av en sådan situation!

2014-03-23 @ 14:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0