En bra start, ett mindre bra slut

Hej! Mår ni fint? Hade en jätte kort skoldag idag, gjorde bara ett matteprov och sedan ett spanskaprov. Efter att lyckats toppen bra på båda proven åkte jag hem och firade med brunch i solen. Det var så otroligt skönt att få sitta ute utan att frysa. 
 
Så skönt med April, man känner verkligen att våren är här. Man vet att vintern inte kommer tillbaka på ett långt tag! Efter att suttit ute på altanen i några timmar bestämde jag mig för att gå ut och gå. Var ute i två timmar och gick, det var super skönt.
Besökte även Carolines grav, tände ljus och pratade lite med henne. Gravstenen har inte kommit än, men det känns ändå skönt att kunna gå dit och prata med henne. Det var inte så lätt för mig att lämna kyrkogården, kändes som om hon skulle dyka upp. Jag är inte på toppen humör längre, såhär har jag inte känt på ett tag. Ska ta ett bad och lyssna på Håkan och se ifall det blir bättre. Hoppas ni mår bra i alla fall! Ta hand om varandra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0