Det som sällan sker

God morgon! Efter gårdagens zumba pass, vilket var riktigt kul och skönt att äntligen få röra på sig så åkte jag hem för att hämta min packning för att sedan åka till Miyase med min packning tillsammans med Jennifer. Men samtidigt som jag åkte hem kände jag mig yr, illamående och framför allt så hade jag en sådan huvudvärk så jag ville bara spy. Efter att kommit hem med moppen la jag mig bara i soffan, fick inte i mig något, varken dricka eller mat. Så jag fick banga övernattningen med Miyase & Jennifer och sova hemma.
 
Nu är det en ny dag, och ja jag mår delvis bättre.. Jag ska strax hoppa in i duschen, ta på mig och förbereda min packning innan jag åker till Miyase! Vid halv tre ska vi & klassen samlas vid Bögatan och sedan vandra upp till kanoterna. Som jag tidigare sagt så ska vi övernatta där, det ska bli riktigt kul faktiskt! Kameran är med så jag kan bjuda på massa bilder efteråt! Hoppas ni fick en bra start på eran vecka igår och att tisdagen blir lika bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0