En bra dag!


Hej från en värdelös bloggerska.. Ledsen att jag inte bloggat men jag har haft en sådan bra dag så jag har en anledning! Fick sova ordentligt så det var inte förrens tre som jag och Amanda åkte till stan! Vi kikade runt lite och sedan tog vi en fika i Vasa, så mysigt! Älskar den tjejen alltså! Vid 6 skulle jag träffa Jennifer för en sushi dejt och bio och då bestämde vi att Amanda skulle hänga på! Vi åt jätte god sushi och sedan såg vi Insidious chapter 2 alla tre! 

Filmen var bra, inte den bästa men bra! Är inte så mycket för skräckfilmer.. Mer för romantiska filmer haha! Kom precis hem från en super mysig dag med mina två tjejer, ska alldeles strax sova! 
Imorgon blir det en Ikea trip med mina Amandor! Godnatt! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0