Gårdagens tjugotvå bilder

Heejsan på er! Hoppas ni hade en bra och minnesvärd midsommar igår, det hade jag verkligen! Vi åt en massa god mat, det är verkligen något utav det bästa! Lax, köttbullar, färskpotatis, jordgubbar osv, när Sverige är som bäst, haha!! Det var i alla fall en lyckad och rolig kväll även om den spenderades med grannar och familj. Tur att Amanda var med i alla fall. Tanken var att egentligen bara äta och umgås och sedan dra vidare till en kompis på kvällen men vi stannade kvar och hade riktigt kul. Idag har jag ingen röst kvar efter gårdagens sjungande + att jag är förkyld så jag mår inte så bra idag! Dagens planer är att kolla på serier, äta mat och sedan sova. Haha nej men jag måste verkligen bli bättre, kan inte vara sjuk såhär när jag ska börja jobba näst nästa vecka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0