Och så till gårdagen..

Bilderna från detta och förra inöägget har jag tagot från Julias blogg -www.julialeonaUSA.blogg.se
 
Och så nu till gårdagen..
Efter jobbet igår åkte jag och några tjejer från förra klassen till stan för att först köpa ljus och tårta! Mesans vi gjorde de hade Amanda Magnum tagit med Amanda till stan med ögonbindeln och musik i öronen! Hon trodde bara att hon skulle få se Amanda.. Men efter att hämtat ut biljetter till filmen vi skulle se och "dukat" upp prinsessbakelsen och ljusen så tog hon av sig bindeln och så BAM satt vi alla där och sjöng för henne! Det var jag, Isabella, Amanda Magnum, Julia, Issa & Lizel! Filmen var bra men lite för komplicerad för mig som inte fattat sådana smarta filmer hahaha! 
Det blev i alla fall en lyckad kväll!
 
Nu vet ni vad jag gjorde igår kväll! Ikväll ska jag vara hemma med min familj har inte ens packat upp efter Italien.. Har lite att ta itu med där hemma inte bara min packning utan min familj också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0