Åh sådan fin dag!

Hejsan mina fina vänner! Jag har haft en sådan otroligt fin dag tillsammans med mina fina Amanda! Först strosade vi runt lite på rean, fick köpt 3 plagg som jag ska visa er innan denna dagen är slut. Jag har mycket att visa - bilder från Italien, shopping från Frankrike osv osv! Men jag har i alla fall något att bjuda på, inte en helt tom blogg! Efter en god sushi lunch så åkte vi mot bion..
Filmen var det absolut bästa jag har sett!! Inte bara för att Håkan står bakom en hel del men hela storyn och filmen var så otroligt genomtänkt och så otroligt fin. Slutet var så fint så där satt jag & Amanda och grät.. Så fort filmen kommer ut på dvd ska jag springa och köpa den! 
 
Nu är jag så extremt trött, nu ikväll blir det GA mys med lite gott till! Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0