2 0 1 3

Hej mina fina läsare! Hoppas att ni hade en jätte bra nyår och ett bra slut på 2012! Nu börjar vi om igen och tar nya tag! Jag hade en grymt kul tid i Danmark med Bella och min familj, det blev ett bra minne på slutet av året!
Bilder från Danmark kommer under Januari månad, kommer dela upp det i olika delar! Kollade precis hur många bilder det hade blivit, 1052 bilder, totalt! Men jag tror att det kommer att bli kul att se!

Idag vid 1 tiden åkte jag och mamma in till stan för att hon skulle klippa sig. Medans hon klippte sig gick jag runt och kollade i butiker. Kände att jag behövde lite egen tid nu när jag umgåtts med min familj i Danmark hela tiden! Jag hade inget emot att gå runt shälv, bara skönt! Fick köpt 6 plagg och 2 "skal" till min mobil, såklart kommer jag att visa er det också! När mamma har färigklippt vid 5 åt vi middag i stan och sedan åkte vi hem!

Nu ikväll är jag grymt seg, ska strax äta något litet och ikväll blir det film! Jag har nog inte landat än efter ankomsten igår!
Ha en bra kväll, hoppas ni fick en bra start på detta nya året! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0