Lördag

God morgon! Just nu ligger jag kvar i sängen och drar mig. Vill verkligen inte lämna min varma & goa säng, även om jag ser att solen lyser fram bakom mina rullgardiner. Jag tror jag ligger kvar här ett tag till, jag har ändå inga planer nu på förmiddagen så jag kan lika gärna vila!
 
Däremot i eftermiddag ska jag träffa Caroline & Ulrika, det är fortfarande oklart hur vi ska spendera kvällen men vi ska baka i alla fall, super mysigt & super gott!
Igår orkade jag verkligen inte blogga, var så trött efter skolan och jag hade ett litet arbete kvar att göra så jag var tvungen att göra klart det. Men min fredag blev mysig i alla fall, den slutade med att jag kurade ihop mig i sängen med fruktsallad tillsammans med TVD, ni kan förresten se det senaste avsnittet här som visades igår/torsdags i USA! Ni får ha en jätte bra lördag, idag ska jag njuta av min ledighet & det borde ni också göra! Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0