Mitten utav veckan


Hejsan! 
Idag började jg 12.15 med matte, det var faktiskt riktigt kul! Vi hade en sammarbetsövning och jag klarade den! Jag är inte så toppen bra på matte men ändå klarade jag "mgn" vad det nu heter!
Sedan hade vi Samhäll och Svenska. Innan jag åkte hem letade jag efter en födelsedagspresent till Saga som fyller 14 på lördag! Bestämde träff med Amanda i stan och tillsammans åkte vi till maxi och köpte glass. Haha det kanske låter lite weird men det var 10 kronor rabatt på 2 liter glass så då rusade vi och köpte! Värsta fyndet, + att hon i kassan slog in fel, så jag fick glassen för 5 kronor istället för 10.

Jag hade tänkt arbeta med mitt repotage, men jag orkar verkligen inte. Det får bli i helgen!
Nu ska jag ta det lugnt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0