20:18


God kväll! Nu kom jag precis hem från farmor & farfar! Det är så mysigt att sitta ner, fika och prata om allt. Dom ska resa bort i veckan så jag ska vattna deras blommor och hämta posten, därför behövde vi talas vid lite nämligen! Hade tänkt att fixa min sommriga design till lite mer höst men jag gör det när jag orkar.
Nu ska jag fixa inför morgon dagen och sedan äta lite kvällsmål och sedan nanna kudden!
Förresten, jag vann Emmas tävling!! Jag är såå lycklig nu, kommer få designa mitt egna skal! Tack Emma! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad var det för tävling och vad gjorde du för att vinna?

Svar: Det var en iPhone skals tävling, man skulle bara gilla, dela och skriva varför jag ville vinna! Redan drog Emma en slumpmässig vinnare, mig! :D Nu får jag deisgna ett eget skal, gratis!
Disa Thorsson

2012-09-02 @ 20:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0