Winter feeling

God kväll! Idag hade jag en bra dag i skolan! Vi hade matteprov, vilket gick jätte bra, så jag är nöjd! Vid fyra tiden hade vi ett litet seminarium, typ muntligt prov i samhällskunskapen, det gick väl också bra!
 
Nog pratat om min dag! Jag skippade min moppe idag och gick till busshållplatsen och insåg verkligen hur kallt det var! Det var verkligen kallt, inte nog med att det är kallt det blåser kallt också! Näsan & ögon rinner och hela ansiktet blir alldeles rött! När jag gick hem från bussen var det ännu värre. Kallt, isigt och hemskt! Men då insåg jag att vintern är här och med vintern kommer julen! Såg flera vattenpölar som hade frusit till is och flera istappar. Jag vet att det har varit höst ett tag nu men det ska bli så mysigt med jul. Varma stickade tröjor, snö, julmust, pepparkakor, saffran, uggs, julpynt, julgran. julklappar, julmat och allt annat som rör julen! Jag har inga direkt julkänslor just nu, men i helgen kommer dom säkert! I helgen ska vi julpynta, baka pepparkakshus, lyssna på julmusik, dricka glögg och äta vörtbröd & lussekatter! Jul!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0