Torsdag


Hej solstrålar! Jag har så ont i axlar och nacka nu efter att ha kört moppe till maxi för att köpa godis med Caroline och Ulrika. Det tar minst 15 minuter bort och att sitta i samma ställning och gasa är ganska ansträngande. Idag har de varit en väldigt skön dag eftersom att vi började 10.10. Jag hade skön morgon och åt en god frukost, gjorde t.o.m. smoothie! Sedan har dagen bara rullat på. Skönt väder är det också ute, kan verkligen inte förstå att det är april på söndag! Jag ska ta itu med lite läxor nu och sedan ska jag baka choklad cupcakes med chokladfrosting till caféet imorgon som jag berättade om. Min balklänning har även kommer så den ska jag åka och hämta sen, eller min mamma ska. Ha en fortsatt bra eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0