You are so beautiful in the sunshine

Hej! Idag har det varit en riktigt strålande dag med bra väder och bra umgänge! Åkte ner till badet med några av mina ex-klass kompisar tillsammans med Amanda och Bella! Vi var där i stort hela dan och det var riktigt skönt väder. Badade flera gånger och jag har bränt mig i fejjan (ansiktet). Runt 8 träffade jag Bella och vi firade hennes 16-års dag. Hon fyllde år i Maj och så har hon tänkt att ha en tjejmiddag men det blev inte av så jag gav min present till henne som har legat här hemma i några månader. Jag tog även med mig tårta och melon. Vi hade det trevligt som vanligt. Vi tog en tur ner till ängarna och passade på att fota i det fina ljuset. Jag har i stort sätt haft en bra söndag. 

Imorgon slipper jag ställa klockan på halv 7 och kan gå upp när jag vill. Sommarlov är riktigt härligt, har inte riktigt fattat det än. Dessutom åker jag till France om 10 dagar, riiktigt skönt!!
Ha en fortsatt trevlig kväll! Godnatt! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0