12 Juli

God morgon! Jag hade en ytterligare toppen dag igår! Efter att jag var ute på en PW med bella hjälpte jag henne med hennes nya blogg, sedan träffade vi Amanda och badade i hennes underbara pool i någon timma! Sedan åkte vi iväg och köpte glass och gick till en liten damm där i närheten. Vid 8 träffade jag Caroline, vi gick en liten promenad och sedan plockade vi blåbär, riktigt mysigt! Sedan träffade jag Amanda & Bella igen på kvällen och kollade på film!

Idag får jag se vad som händer, det ska regna.. Aja, min dag blir säkert lika bra som alla andra dagar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar ha många nagellack! Kan du inte visa alla du har! :)

Svar: Jag kan visa i ett inlägg! :)
Disa Thorsson

2012-07-13 @ 10:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0