Perfekt lördag

Hejsan, jag är ledsen för dålig uppdatering igår hade jag och Bella en riktigt bra dag! Vi var i stan och var inne i en massa butiker. Bella fick med sig tre plagg hem och jag fyra. Vi åt lunch på paprika och innan vi åkte hem köpte vi lite godis och stack hem och hade en riktigt mysig kväll! Vi hade pedikyr, manikyr, fotbad och härliga ansiktsmasker. En riktigt toppen lördag om ni frågar mig. Vi kollade på True Blood tills hon åkte hem! 

Idag är jag lite seg, ska kolla på någon film strax och jag går väl ut i det fina vädret! Jag har altså inga planer för idag. Bara att ta det lugnt, visar kläderna ikväll! Ha en riktigt go dag nu, ta vara på det härliga vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0