Planer över nyår

God morgon! Idag är jag hemma från skolan, ni som bor i Göteborg vet vad som har hänt dom senaste dagarna när det gäller ett såklallat "upplopp". Nu går det rykten om att detta kommer att ske på Jensen, min skola! Mer än hälften av min klass är hemma, 12 är i skolan av 32 elever! Men man vet faktiskt inte vad som kan hända, så för att vara på den säkra tiden stannar jag hemma. Dessutom är denna dagen grymt onödig, vi kollar ändå bara på film m.m och vi slutar 11. Så idag ska jag till stan lite senare på dan och köpa klart mina julklappar! Kommer att åka in till stan gemensamt med Bella!
 
På tal om Bella, över nyår ska vi till Danmark med min familj! Det ska bli grymt kul, vi ska till Skallerup dit vi alltid åker! Kommer visa er bilder ikväll! Det kommer bli pyssel, mycket bad, spa och massa annat kul!
Vi åker på annandagen och kommer hem den 1 Januari 2013! Coolt ändå! 
Det ska bli riktigt kul att "resa" med Bella, även om det bara är till Danmark men det blir roligare med en kompis! Nu vet ni mina kära!
 
Nu ska jag duscha och sedan fixa mig, kram & puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0