När snön faller

- Söta Emelie!

- Rebecca gör sin första snöängel detta året!-Gosseeee Rebecca!
-Visst är vi fina? :)

Hej mina fina vänner! Visst är det underbart vädret ute? Imorse vid halv sju gick jag till bussen. Jag hade dragit över luvan över huvudet, min halsduk var upp till näsan, stora vantar och raggsockar i min Dr. Martens! Så fruktansvärt mysigt med snö! Hade faktiskt inte trott att det skulle komma så tidigt, det är ändå 3:e bara!
Älskar snö, julpynt & gott sällskap nu till julen och såklart all mat! Det var i alla fall att snön hade fallit innan jag hade kommit ut från dörren, det har ju snöat hela dagen i stort sätt!

Idag började min dag med samhällskunskap, sedan hade vi en håltimme så jag, Miyase, Jennifer och Rebecca gick till Donken och köpte varsin varm choklad! Super mysigt, sedan begav jag & Rebecca oss ut i snön igen runt våran skola och hade kul! Njöt så mycket vi kunde, medans det är snö och inte slask! Det är så vackert vid Näckrosdammen (där jag går i skolan) snön låg överallt och när det var mörkt på morgonen lyste Lisebergs-stjärnan upp och alla ljuslyktor. Älskar min skola, hur den ligger till! Min dag slutade med teori i Idrott och sedan åkte jag hem. Nu får ni ha en fin fortsatt kväll, ha det det så bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0