30/8

Åh vad underbart med fredag! Min vad har både varit kort och bra, jag lunchade med Bella och hennes nya klasskompis från Schillerska, Erika. Vi åt på Paprika (ovanligt) och hade det grymt mysigt. Så där satt vi i nån timma och snacka om allt och ingenting. Riktigt skönt att få prata av sig lite!

Jag känner att min blogg blir så tråkig när jag bara bloggar om min dag, lägger upp iphone bilder och outfits. Jag är riktigt ledsen över att det blir så tråkigt, men jag ska försöka göra så att bloggen och bloggandet blir roligare!
Kom precis innanför dörren efter en powerwalk med Bella & Amanda, ska träffa dom senare ikväll men nu blir det mat. Ha en toppen bra fredaag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0