Underbar dag trots vädret!


Här får ni en underbar bild på Amanda och Isabella våren 2012!

Hallo! Har haft en riktigt rolig och bra dag med Amanda idag! Vi kollade i en massa butiker, åt god lunch och skrattade en hel del! Det behövdes verkligen en dag som denna! Efter att vi bägge gick hem och åt middag kom Amanda och Isabella hit, vi satt bara i min säng och snacka och Amanda spelade sims! Nu ska jag strax ta en dusch och sedan bädda ner mig i sängen. Imorgon ska jag upp runt halv sju för att sedan åka till Ullareeed, riktigt kul! Hoppas ni har haft en bra dag, jag är ledsen att det blir så dålig uppdatering men jag hoppas att det är förståndligt! Ha en fortsatt trevlig kväll, kram och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0