Tacofredag


Godmorgon! Hur mår ni? Jag mår jättebra, kom precis hem från att spenderat natten hos Fredrik! Men bortsett från det så hade jag en riktigt bra fredag, åkte ju till Julias lägenhet i långedrag och hade tacofredag med alla tjejerna! Robin kom lite senare in på kvällen vilket var roligt, kul att en festresa kan leda till en sådan här fin grej mellan Julia och Robin, men även en vänskap mellan mig, issa och Amanda! Senare på kvällen drog vi till stan och tog ett glas innan vi alla åkte hem!

Idag ska jag hem till farmor & farfar för att städa lite inför kvällens middag med min prins! Medans farmor och farfar är i sin lägenhet i Alicante ska jag bo där i veckan! Ikväll ska jag och Fredrik handla och laga middag ihop, ska bli så mysigt va? Men innan det blir det pannkakslunch tillsammans med Bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0