Sunday


Heej på er, jag mår mycket bättre efter denna helgen! 
Igår vaknade jag upp brevid min prins efter en jobbig natt, kände redan att jag mådde bättre efter fredagen då jag fick pratat massor med mina tjejer hela kvällen. Att avsluta dagen med Fredrik, men även påbörja lördagen gjorde mycket bra också! 
Igår på dagen gjorde jag inte så mycket, jag handlade med mina föräldrar och tog det bara lugnt. Men vid åtta tiden tog jag, Magnum Linnea, Julia och Jossi bussen in för att ta en kvällsfika. Det var riktigt mysigt! Vi satt med varsin varm dryck ute på en uteservering även om det är September.. Senare mot kvällen träffade vi Daniel och hans hockeykompisar på andralång, där satt vi och tog några glas tills det var dags att dra hem. Var hemma vid 2 och hade haft en riktigt bra lördagskväll!
 
Idag ska jag bara plugga, har en debatt i engelskan och en uppgift i psykologin som jag vill börja på..
Min helg har i alla fall varit bra även om jag inte mått helt okej. Det är viktigt att omringa sig kring sina älskade när man mår såhär. Sysselsätta sig och inte tänka för mycket, om man vill tänka och prata så ska man inte vara själv. Då leder det inte till något bra..  Jag kommer idag skriva ett inlägg om Caroline, så att ni får lite mer om händelsen. Känner att jag behöver skriva av mig även om jag pratat så extremt mycket om detta denna helgen.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0