Sjukanmäld för dagen


Hej, efter att sjukanmält mig för dagen stannade jag hemma och tog det lugnt. Vid lunchtid kom Bella till mig, vi lagade jätte god lunch och pratade en massor vilket var behövligt!

Vid 8 träffade jag Magnum, Issa, Jennie, Julia och Linnea. SÅ behövligt och så skönt, vi åt massa gott och det var så skönt att få prata! Nu är jag hos Fredrik och ska sova här! Imorgon väntas lite planer men mer om de imorgon.
Ni får förstå att jag inte prioriterar bloggen när jag mår som jag mår! Trodde aldrig jag skulle må såhär igen men nu gör jag de och jag kommer klara mig igenom det. Det känner jag redan efter denna dagen!
Sov så gott allesammans, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0