Monday






Hej fina ni, hoppas ni tyckte om mitt inlägg om Caroline igår. Det var riktigt skönt att få skriva av sig i alla fall!

Måndag måndag måndag! Vilken dag det har varit! Hade en helt vanlig skoldag, fikade med Bella på lunchrasten och efter skolan träffade jag Amanda! Hela eftermiddagen har varit en resa, det har gått upp och ner tills vi kom hem.. Vi köpte i alla fall varsin bukett med blommor för att först besöka Amandas morfars grav för att sedan besöka Carolines grav.  Har haft en jätte fin och rolig eftermiddag med min bästavän, även om det inte riktigt gick som vi tänkte oss där ett tag haha..

Nu är jag i alla fall hemma och har bara degat i soffan, somnat i omgångar så jag gissar på att jag alldeles strax flyttar mig till sängen och får lite riktig sömn!
Hoppas ni har haft en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0