Måndag all over again


Heej! Haft en bra helg? Det har jag återigen haft i alla fall! Har i stort sett spenderat hela helgen med min kärlek vilket har varit helt underbart! På lördagen var vi på krök med massa trevliga människor, det var jätte mysigt och trevligt. På söndagen slappade vi bara, låg ute i solen med täcke och bara myste bort dagen. 

Idag är det måndag och denna dagen har man bara hört om massa politik... Bortsett från allt snack har dagen varit bra, varit grymt trött men det är ju bara normalt... Det är ju ens livsstil att vara trött nu för tiden! 
Nu är jag i alla fall påväg mot Ica, ska handla tillsammans med Ulrika inför morgon dagens planer. Mer om det imorgon, efter det ska jag åka in till stan och sova där tillsammans med Fredrik hos Simon. Ska bli kul att träffa Simon och Lisa igen, super mysigt när vi övernattar i stan också!
Ni får ha en toppen bra kväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0