Kräftskiva

 
Heej! Mår ni fint? Jag mår toppen men är väldigt trött, men det är det värt det för jag har haft en bra helg, igen! Det gör så mycket när man spenderar sin lediga tid med pojkvän, vänner och familj och tar vara på tiden. Har haft fullt upp med planer varenda helg nu och alla slutar likadant - toppen!
När jag hade åkt från farmor och farfar förut vilade jag mig lite för att sedan förbereda inför en liten kräftskiva här hemma.. Morfar fyller nämligen 80 år idag och i kombination med att vi inte haft någon kräftskiva än så firade vi honom med skaldjur och tårta! Hade en jätte mysig eftermiddag med släkten men nu ska jag bara luta mig tillbaka och kika på någon film eller något likdande. Kommer somna tidigt ikväll känner jag på mig och en lång sovmorgon väntar då jag börjar 2 imorgon.. 
Hoppas ni har haft en toppen bra helg, puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0