Back?

Heej, nu är jag tillbaka från en ritkigt bra helg! Fredagen spenderades tillsammans med Amanda och Isabella, vi hade myskväll hos mig med massa prat. Det var jätte skönt, vid elva kom Fredrik och hämtade mig. Min privata taxi, väldigt skönt att han har körkort faktiskt! Något jag borde ta tag i strax eftersom att jag fyller 18 om mindre än en månad.. 
Bortsett från fredagen så var jag i Jönköping tillsammans med Fredrik och hans familj. Hans bror spelade SM i Paintball så vid fem steg vi upp på morgonen för att se han spela. Paintball är en riktigt spännande sport faktiskt, man ser det mest som en rolig grej som man själv kan göra någon gång med vännerna men att man tävlade i det visste jag inte.. Det var i alla fall riktigt kul och spännnade, vid 5 var vi hemma igen och då tog vi det bara lugnt resten av kvällen. Åt middag, duschade, pluggade, vilade och avslutade kvällen i sängen tillsammans med en film som vi somnade till. På söndagen åt vi frukost och pluggade dagen ut. Innan 8 kom mamma och hämtade mig. Hade en riktigt bra helg, älskar att få spendera tid med både vänner och pojkvän samtidigt som man kan få in skolan lite. Det är mycket plugg nu men det klarar vi alla av, eller hur?
Känner mig lite höstpeppad och har mycket att blogga om.. En ny bloggdesign planeras och många inlägg ska jag försöka fixa vid sidan av allt annat i livet just nu. Hoppas ni har haft en bra helg och att eran vecka blir toppen. Det är inte långt kvar till höstlov, håll ut ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0