Utgång

Gårdagen, det började med en super god middag hos Jossi med sju tiden. Vi var ett gäng runt 15 personer som hade det super kul! Vi åt massa god mat, hon serverade fläskfilé, pastasallad, melon, jordgubbar, bröd, parmaskinka och lite annat plock! Hon hade köpt massa dricka som rosé, cider och öl. Det bjöds på en fördrink och efter det drog kvällen igång. Vi hade ett riktigt roligt förkrök trots att jag hade feber och hosta... Till efterrätt blev det pannacotta vilket var såå gott! Vi dansade och sjöng och vid 11 var vi inne i stan för att dra till Valand. Tyvärr kom vi inte in där och det blev massa kaos men kvällen fortsatte inne på Trädgård. Kvällen blev inte som planerad men jag hade faktiskt kul, vilket jag vet att alla andra också hade trots omständigheterna. Kände dock hur min feber steg under kvällen så redan vid 2 var jag hemma, hade sällskap med Magnum vilket var skönt.
 
Idag ska jag bara ta det lugnt, ikväll ska jag träffa min farmor & farfar som ska resa, igen... Sedan ska jag träffa Ulrika för att planera en liten trip... Mer om det sen! Ha en bra söndag och glöm inte att det är vintertid nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0