Onsdag

Heej alla, hur mår ni? Jag mår helt okej, stannande hemma från skolan igår för att jag kände verkligen inte för att gå till skolan. Det är mycket kring Caroline fortfarande som pågår, även om sorgen för henne har lagt sig så är det mycket annat som pågår. Mycket som påverkar mig och kommer upp till ytan igen. Jag spenderade i alla fall natten hos Fredrik och vaknde då hos honom igår och var med honom hela dagen. Jacob kom förbi med pizza till lunch och det var jätte mysigt. Fram emot kvällen kom även Eric och vi alla fyra satt med varsit plugg och pluggade. Sedan kikade vi på PH och åt massa gott som vi hade varit iväg och handlat. 
 
Nu har vi svenska lektion och vid 4 ska jag träffa Ulrika och åka med henne hem. Eftersom att det har hänt lite mer småsaker kring hela Caroline situationen ville jag träffa henne. 
Hoppas ni har haft en bra start på veckan, imorgon väntas en ny torsdag vilket innebär Gymnasiemässa för min del. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0