Nej men hej

Heej på er, som ni märker är bloggen inte riktigt så kul som det var innan. Min blogg är för tillfället ett ställe som jag skriver av mig när jag har tid - som nu. Jag tycker själv att en blogg ska innehålla mer än bara vardag men min är bara vardag för tillfället.. Hoppas att jag får tillbaka suget snart.
Min vecka? Jag kan ju kortfattat säga att min vecka har bestått utav Fredrik hur konstigt det än låter. Spenderat så mycket tid jag har kunnat med honom då han åker till Spanien imorgon bitti.. Alltid lika jävla jobbigt, men ibland är det bra när man spenderar tid ifrån varandra också..
Min vecka har i alla fall sett ut såhär. Efter skolan i måndags fikade jag med Fredrik & Jacob, efter en super mysig fika så gick vi upp till Simons lägenhet där vi spenderade natten tillsammans med Lisa & Simon. Vi åt BK och kollade på Paradise Hotel. På tisdagen sjukanmälde jag mig för att jag vakna med sådan migrän. Spenderade dagen i lägenheten tillsammans med Fredrik, Jacob och Simon. Men vid middagstid åkte jag och Fredrik hem. Ända sedan i tisdags sov jag hos Fredrik.

Igår kom han hit, vi pluggade och fikade lite och senare mot kvällen köpte vi BJ och kollade på Paradise ihop. Älskar att bara bädda ner sig nyduschad med glass, sin kärlek och kolla på tv. Kan avsluta ens dag så väl.
Mycket snack om Fredrik nu ja, men veckan framöver kommer det tyvärr inte bli så mycket Fredrik som sagt.
 
Höstlovet kommer att spenderas med mina fantastiska vänner, äntligen får jag tid över till de jag älskar mest men som jag tyvärr inte alltid har så mycket tid över åt. Kommer behöva plugga liite, men bara liite. Annars kommer det bara vara vänner och familj som står på schemat att umgås med.
 
Hoppas ni alla mår bra, jag mår toppen! Massa pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0