Fredag igen?

Igår stod jag på gymansiemässan vilket var riktigt kul men oj vad trött man blev i huvudet.. Efter skolan mötte jag upp Fredrik och var med honom resten utav kvällen. 
 
-Godmorgon! Just nu har jag bäddat ner mig i soffan med massa god frukost och ska kika på TVD. Den andra episodesen släpptes inatt så det ska bli spännande att få kolla på den, trodde aldrig TVD skulle bli såhär spännande. Alltid sett det som en ganska mesig vampyr serie då jag har kikat på TB vid sidan av. Men nu dom senaste säsongerna så är allt mycket mer spännande! 
 
Jag börjar i alla fall halv 3 idag som jag gör varenda fredag på sen vecka, efter skolan ska jag vara med Anja och Emelie! Ska bli super mys, ha en fin fredag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0