Födelsedagsfest








Heeej! Helgen är inte slut än men jag är redan heelt slut.. Denna veckan har jag och mamma planerat in massor inför min födelsedagsfest som jag hade här i fredags! Det var den absolut bästa och mest perfekta födelsedagen!! Bjöd mina närmsta vänner till festen och oj så kul vi hade!!! Började även kvällen med en tjejmiddag, 14 favorit tjejer var hos mig vid 7. Vi åt massa god mat, hemmagjord pizza med annat plock som melon osv! 

På morgonen däremot vaknade jag upp bredvid min kärlek, åt födelsedagsfrukost och tog ledigt från skolan för att hinna med allt.. Det är MYCKET att stå i innan en fest! En vecka innan började vi liksom planera mat osv... Fick massa fina presenter och hade en perfekt dag, kväll & natt med alla mina fina! Så jävla lycklig, så glad och så nöjd!!! Nu väntas släktkalas och sen plugg.. Massa pussar!! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken fin klänning du har på dig! var är den ifrån? :D

Svar: Bikbok 😊
Disa Thorsson

2014-10-19 @ 18:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0