Bra start

Heej på er, jag har haft en sådan bra start på mitt höstlov! I fredags som ni vet så hade jag ingen skola, åkte in till stan för att köpa present till Jossi som fyllde 18 år på lördagen. På kvällen åkte jag som sagt in till stan igen för att möta upp Olivia och Emelie. Vi gick till 4-gott och köpte godis och sedan beställde vi pizza. Vi gottade oss med massa gott och pratade en massor samtidigt som Idol var påslaget i bakgrunden. Jag var hemma ganska sent och hade haft en ritkigt bra fredagskväll tillsammans med mina tjejer!
 
Jag är riktigt taggad inför detta höstlovet, ska hitta på massa roliga grejer! Såklart ska jag plugga också men det kan man inte bara göra..
Igår var det min första utgång dessutom, mer om det i ett annat inlägg! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0