Valborg

Hej på er, jag har ganska mycket att dela med mig utav från denna veckan! Men jag kan kortfattat berätta om min Valborg istället. Jag missuppfattade Valborg helt och trodde att det var idag (torsdag) men så var det inte.. Bra att man har koll! Efter att jag hade slutat skolan 4 träffade jag upp Amanda och så fikade vi på EH! Vi promenerade längst avenyn och det gick inte att undvika cortegen som fyllde hela avenyn och Vasa med folk! Det är ju Chalmers elever som visar upp sina verk från det kommande året i en parad! Vi kikade på allt tills vi kunde komma över till andra sidan gatan då det var slut! Vi satte oss på Joe Farellis och åt sen middag tillsammans vilket var riktigt mysigt! 

Vid elva lämnade vi stan och drog mot ett krök där jag fick träffa Fredrik, Jacob m.m
Hade en riktigt bra Valborg! Kom hem vid 10 imorse och nu är jag helt slut.. Ska bara ta det lugnt idag och samla krafter typ haha! Hoppas ni får en härlig ledig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0