Sunday funday?

Hej på er, visst har helgen gått fort? Helt sjukt vad tiden går fort.. 
Vaknade hyfsat tidigt imorse och åt en god frukost, nu är jag på gymmet tillsammans med Saga som ville springa lite! Jag är ju sjuk så jag kör ingen kondition, bara några yoga övningar.. Saknar träningen lite, så fort jag blir frisk ska jag börja köra pass igen! När Saga känner sig klar här ska vi hem. Jag ska plugga matte och ikväll ska jag plugga kommunikation.. Sjukt tråkigt när det är sådant här väder faktiskt! Man vill ju bara ligga ute i solen och äta massa frukt och sola.. Får väl ligga ute i solen med matteboken. Jag hoppas att i slutet av denna dagen att jag ska känna mig lite säker när det gäller matten.. Jag är så lite orolig alltså! Jaja, hoppas ni får en bra söndag!
En bild från igår när vi hade lite bbq! Det blev en riktigt mysig kväll trots allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0